tisdag 9 mars 2010

San Sebastian

En sjukt jobbig, men kul vecka. Alla Spanjorer kom i Onsdags, vi var sjukt nervösa allihopa. Jag o Allex väntade i Örebro i fyra timmar tillsammans med Fredrik. käkade på Pizza planeten osv. (detta innan de kom).
I torsdags var det rundvandring på skolan, vi sög som guider. men vi går ju inte direkt turism. Tog även med dem till Örebro slott, en tio minuters väg tog en halvtimme. gick på stan med några utav tjejerna senare. fun fun!
Fredagen spenderades i Stockholm, i Gamla stan och på Vasa Museet. Gick runt med Emma och Allex och Spanjorerna för sig. lite tråkigt kanske men hade inte lärt känna dem så bra.
Lördagen stack vi in till Örebro och till Gustavsvik. våra älskade Spanjorer älskade det och badade hela dagen! när vi gick där ifrån tog jag och Alex.S våra spanjorer med på tåget och till Kumla där vi träffade resten utav skaran i Emmas hus. det var mys med Wii-spel och babbel.
Söndag spenderades med Allex, Alex och Fredrik + spanjorerna, i Marieberg. kul det med!
Måndag var det bästa värsta dagen.. för det första spenderades den inte med spanjorerna utan med vanliga lektioner, tråkigt. men efter sista lektionen träffades alla på stan och gick runt i affärer. Sista dagen för mig, grät som fan flera gånger. vi käkade allihopa på Alfredos i ca två timmar med bara babbel och skratt. Sedan blev det ett snabbt farväl och flera tårar och mycket med kramar.
Lite jobbigt att jag typ var den enda som inte kunde säga hejdå imorse innan de åkte. har varit så tomt hela dagen utan alla deras stora leenden.
Det är bara 46 dagar kvar tills jag får krama på dem igen. I miss them like hell
Veckan har varit kul när vi varit med allihop. annars har den varit sjukt jobbig och jag hoppas det löser sig tills vi ska ner dit

1 kommentar:

s teffy sa...

sv: det är bra nicco!