torsdag 5 november 2009

a day worth to remember

puh.. det var nära ögat. var nära på att skriva på engelska, har läst och skrivit det konstant i mer än en timme.
anywho.. fick mina betyg från ettan i.... onsdags? nej, tisdags! fy i helvete vad glad jag blev.
MVG i Estet (musik och bild), MVG i Datorkunskap, G i Matte (uuuh big shock....) och MVG i Mediaproduktion (då vi provade på allt).
är det inte sjukt att den första gången jag får MVG i slutbetyg någonsin, så får jag TRE stycken... mina gamla lärare kommer svimma om de får reda på det. eller... njae. kanske inte. med tanke på ämnena.
Idag var det dansdag, och fy i helvete vad kul det var. iallafall efter pausen. MPA8 kan verkligen släppa lös och ha kul, o fy vad kul det var. vi dansade Bugg, (jag var varannan tjej, varannan kille,) någon annan random dans, macarena(sp?), twist och någon mer säkert. vi hade tävling i twist och jag och Emma kom till final tillsammans med fem andra par, sen blev vi bland de tre sista, efter det de två sista och sist så vann vi! vi fick en varsin fin medalj som vi skulle ha på oss hela dagen så vi skulle få kramar. jo tjena.. oh well.
kul dag iallafall!

3 kommentarer:

hero sa...

aww är så stolt över dig :D MVG ska det va, yeah ;D men ofta du inte fick dina betyg förens nu? :O

s teffy sa...

grattis superman! :D <3

s teffy sa...

sv: hihi, tack söti :D :*