måndag 23 november 2009

It's time

Det är snart bara två veckor kvar tills jag fyller 17 år. Antar att Familjen undrar vad som finns på min önskelista i år.. här kommer en liten lista:

  • Hörlurar - helst skullcandy.. helst inte plug-in
  • Skönheten och odjuret på Dvd - Kommer säkert ångra det pga nya röster. men får bita ihop. helheten är iallafall otroligt bättre än VHS versionen jag har. tro mig
  • Okej. jag har sett ett nytt Disney TP.. Jag är ett Disney freak. okej?
  • Bidrag till resan England - snart blir det av! Vilka vill hänga på!?
  • Andra Disney filmer är också välkomna såklart. liksom andra filmer ni tror jag kommer tycka om. (högt upp är Nightmare before christmas och Corpsebride.. Tim Burton for LIFE)
  • Bara så ni vet så ÄLSKAR jag att gå på bio..
Tja.. det är ju trots allt BARA min 17 årliga födelsedag. (snart 18.. kill me will you!?) Nu vet ni ungefär! Varsegod!

3 kommentarer:

Unknown sa...

JAG hänger på till England!!

hero sa...

Gumman, du kommer alltid va barn i sinnet, haha ! Och fan, du ska ta med mig till England!! :D :')
älskar dig

Anonym sa...

Jag är också ett Disney-freak ;)
Och lätt att jag vill följa med till England, vi letar upp Tom Felton och förför honom, haha xD
// Polly